top of page
חיפוש

השמש בשקיעה פוגשת את צילומי המשפחה בים

עודכן: 26 בינו׳


המשפחה שלנו היא הדבר הכי יקר לליבנו. בימי הקיץ החמים אנו אוהבים לבלות המון בים ולהנות מהשמש היוקדת. אז למה לא לשלב את זה עם צילומי משפחה בים כאשר הטבע הצבעוני משתלב עם משפחתנו? נחפש באינטרנט על צילומים בים, סטודיו מקצועי שמומחה בצילומים בטבע, צלמ/ת מקצועיים שנתחבר אליהם ואל הצילומים שלהם באתר. לאחר כל אלה ברור שניצור קשר עם הסטודיו שלנו ונדאג לכם היטב :)

צילומי משפחה בים
צילומי משפחה בים

איך נתכונן לפני צילומי משפחה בים?

הדבר החשוב להבין לפני שנעשה את יום הצילום יהיה הלוקיישן הנבחר בו נבצע אותו. במילים אחרות, באיזה חוף נבצע את הצילומים.בנוסף חשוב שנקבע עם איזה אקססוריז וביגוד נתלבש ואיזה סוג של תמונות נצטלם. יחד ניצור יום צילומים חוויה עם תמונות מושלמות! באיזה שעות כדאי לצלם צילומי משפחה בים? צילומי משפחה בים רצוי לצלם בשעת שקיעת השמש (שעות בין ערביים). אלו השעות הכי נוחות לצילום מבחינת תנאי התאורה וטמפרטורה בימי הקיץ החמים. האור המרוכך של שעות אלה מביא צילומים מושלמים ללא צלליות על הפנים שמחשיכים חלקים בתמונה. הטמפרטורה בקיץ הישראלי ליום צילומים תהיה מאוזנת ביחס לשעות הצהריים ויהיה קל יותר להצטלם. מה העלות של צילומי משפחה בים?

טווח המחירים לביצוע צילום משפחה בים משתנה כל הזמן. המקצועיות, אזור הלוקיישן, אקססוריז שנשתמש יוכלו לייקר את עלות הצילומים ולכן כדאי לשוחח עם הסטודיו לפני הרצון לסגור. ככל שהסטודיו והתמונות נראות הרבה יותר מקצועיים כך גם המחיר של הצילומים יעלה. הדרישות לצילומים גם מייקרות את מחיר הצילומים (לדוגמא - מרחק הלוקיישן מהסטודיו). בסטודיו אור יש חבילה מיוחדת של צילומי משפחה בים. איך נבחר צלמת משפחה מקצועית לצילומים בים? לאחר שדיברנו על הלוקיישן ליום הצילום ועל המחירים השונים חשוב להבין את היכולת שלנו להביא למקוריות התמונות המצולמות. כיוון שמדובר על צילומי משפחה בים והמשפחה הינה מגוונת, לא תמיד כולם ישתפו פעולה ויוכלו להגיע או יבצעו את מה שהצלם מבקש מהם במהלך יום הצילומים. כאן אנו נכנס לתמונה וננסה להעביר את המסר כי המזכרת הצפויה מאותם צילומי משפחה בים תהיה בעלת ערך רב, ועל כלל המשתתפים להבין זאת בטרם התחיל המאורע על מנת שישתפו פעולה. סטודיו וצלמת מקצועיים יודעים להתנהל עם הסיטואציה והצילום של המשפחה יחד עם רצונותיהם של המשתתפים, תוך כדי הפעלתם בזמן הצילומים.

למה כדאי לצלם צילומי משפחה בים? צילומים בים הם צילומים ייחודיים בהם נתעד את משפחתנו יחד עם הנוף. הטבע הפראי ומשפחתנו יחד משתלבים אחד בשניה ויוצרים תמונות ייחודיות ובלתי נשכחות. את מי אפשר להביא לצילומים בים? לצילומי משפחה בים ניתן להביא את כל המשפחה! הורים, אחים, חיות מחמד, סבא סבתא ודודים. מה שכן צריך לברר עלויות במידה וצילומים מתארכים או מורחבים יותר מחבילה קיימת. כמה זמן אורכים הצילומים בים? הצילומים אורכים כשעה וחצי בו ניתן דגש על המשפחה הכוללת ועל כל אחד בנפרד. מה נלבש לצילומי משפחה בים? בצילומי משפחה בים נלבש בגדים קז׳ואל בהירים או בגדים שנבחר במיוחד למאורע. לפני הצילומים נדבר וניתן להתייעץ איתי על מה ללבוש בהתאם לרקעים ואקססוריז שנשתמש בסטודיו.

לסיכום, צילומי משפחה בים יהיו מזכרת יפה עם הטבע ואנו נשאר עם תמונות מהממות של משפחתנו בים. צילומי המשפחה שלנו במקום פסטורלי יהפכו את התמונה לדבר מיוחד במינו וחד פעמי שנוכל לפתוח ולהתבונן בו בכל רגע בהמשך חיינו ולהיזכר בתקופה נפלאה זו.



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page