top of page
חיפוש

צילומי משפחה - כשהסטודיו שלי מתעד את הדבר היקר לכם מכל

עודכן: 26 בינו׳


במהלך החיים נחווה אירועים משמחים שיעוררו בנו צורך לתעד אותם בשביל 'לשמור את הרגע'. יחד עם זאת, גם במקרים בהם איננו מציינים אירוע זה או אחר, נשמח לרכז את האהובים והיקרים לנו, על מנת לספק מזכרת אותה לא נשכח במשך שנים ארוכות. ברוב המקרים תהיה זו המשפחה שלנו עמה נעדיף לקיים את אותו תיעוד מיוחד. צילומי משפחה יכולים להתבצע במספר רב של אופנים בשל כמות המשתתפים המשתנה, במיקום בו הצילום יתבצע, וכמובן במה שנרצה להשיג באותן תמונות ייחודיות... לכן צילומי המשפחה המורחבת נחשבים לדבר שכיח מאוד וכמעט כל מי שרוצה – יכול לקיימן בצורה פשוטה ונוחה, בעלויות משתלמות, לצד בעלי מקצוע מקצועיים.

צילומי משפחה
צילומי משפחה

מהם הדברים המומלצים להכיר בטרם נקיים צילומי משפחה ?

לרוב, אחד מבני המשפחה יהיה זה שיחליט ויהווה הגורם המקשר בין המשתתפים לבין הצלם או הצלמת שאמורים לבצע את הצילום. לפיכך באחריותו יהיה לדעת מה מטרת הצילומים? לשם מה נועדו והאם קיים אירוע מיוחד עבורו? כמו כן, מה חשוב לנו (כמצטלמים) לקבל בסופו של אותו סשן-צילום, האם מימד או זווית מיוחדת? ועוד מספר שאלות מפתח נוספות. שאלות מהסוג הנ"ל ואחרות, נועדו בכדי למקד את היום הזה כך שנקבל תוצר סופי מושלם אשר מילא את הצורך של המשפחה המצטלמת. צילומי משפחה שייתקיימו לצד הגדרה ברורה וממוקדת של המטרה במאורע – ייעטפו בתפאורה מותאמת ונכונה, כזו לה ציפתה המשפחה כשהגיעה לאתר הצילום. לדוגמה, אם נקבע מבעוד מועד כי כמות המשתתפים מונה כ-30 אנשים, הדבר יהיה שונה מאשר באם יהיו רק 4 משתתפים והגורם המצלם יוכל לווסת את הרעיונות העומדים לרשותו בהתאמה. באם קבענו שנצטלם בשעות בין ערביים, הרי שהמצולמים יחוייבו להימצא באתר הצילום בשעות ספציפיות על מנת להצליח בכך.

כפי שניתן להבין מהנ"ל, הפרמטרים הקיימים בשעות הצילום רבים ומשתנים בהתאמה. בנקודה זו חשוב להדגיש כי גם העלויות יתמוחרו בהתאם לרצונות שלנו כלקוחות.

מה מחיר של צילומי משפחה? צילומי משפחה, (כמו בכל סגנון צילום אחר), יחוייבו בהתאם לדרישות שהונחו טרם היום המיוחל. הדגשים שנמנו קודם לכן ירכיבו את המשוואה הסופית בדרך לעלות שתיקבע ע"י הסטודיו לצילום המשפחתי. חשוב להדגיש כי במהלך האירוע יכולים לצוץ דברים אשר לא נסגרו מראש, כך שהעלות עלולה להשתנות לכאן או לכאן. לדוגמה, אם מספר המשתתפים גדל ברגע האחרון, באם מיקום הצילומים השתנה לפתע(עברנו מצילומים בסטודיו לצילומי המשפחה בטבע או בים), באם החלטנו להוסיף בוק (אלבום) לתמונות שיצולמו ועוד... לפיכך גם את זאת מומלץ לזכור ולהכיר בכדי שלא תהיינה הפתעות. מאידך, מובן כי צילומי משפחה הכוללים מספר אנשים הם פתח לשינויים של הרגע האחרון וגם לכך מוטב להיערך מראש. בסטודיו אור יש חבילה במחיר נוח לצילומי משפחה בסטודיו וצילומי משפחה בטבע אשר מותאמת לצרכי הלקוח.

איך נבחר צלמת מקצועית לצילומי משפחה? מקצועיות ואיכות התמונות הם המדד הראשון לצילום משפחה איכותי ומקורי. נשאל עוד על הרקעים הקיימים בסטודיו ונוודא שהוא מאובזר באקססוריז ותפאורה מקצועית. ככל שהסטודיו איכותי ומקצועי יותר המחיר יכול לעלות, אבל התוצאה תהיה בהתאם. הכימיה עם הצלמת הוא גורם נוסף שחשוב לאינטרקציה עם המשפחה. מה להביא לצילומי משפחה? ליום של צילומי משפחה כדאי להיערך לפי מיקום הצילום ומטרתו. האם אנחנו מצלמים את המשפחה בסטודיו או יום הצילומים נערך בים? מה תנאי מזג האוויר באותו יום? על איזה רקע אנו מעוניינים לצלם? לצילום המשפחה אנו צריכים להגיע עם סט בגדים משתנה קוד לבוש שיותאם למה שנרצה לצלם. המשפחה תבחר בגדים צבעוניים ובהירים ליום צילומים שמח! משפחה מסורתית תגיע עם בגדים צנועים יותר וכו׳.. לכל שאלה נשמח שתתייעצו איתי בעניין :) כמה זמן אורכים צילומי המשפחה? הצילומים אורכים כשעה וחצי בו ניתן דגש על המשפחה הכוללת ועל כל אחד בנפרד. היכן מתקיימים צילומי המשפחה? אפשרי לצלם את המשפחה בסטודיו אור אשר מאובזר בציוד, רקעים, לבוש ואקססוריז מקצועיים ואפשרי לצלם את המשפחה בטבע, בים, בבית או בכל מקום! את מי אפשר להביא לצילומים? לצילומי משפחה אפשר להביא את כולם! הורים, אחים, סבא סבתא ודודים. מה שכן צריך לברר עלויות במידה וצילומים מתארכים או מורחבים יותר מחבילה. איך נתלבש לצילומי משפחה? בצילומי משפחה נלבש בגדים קז׳ואל או בגדים שנבחר במיוחד למאורע. לפני הצילומים נדבר בטלפון כדי להבין מה יהיו הרקעים וכך נוכל להתאים את צבעי הבגדים לצילומים. ניתן להתייעץ איתי על מה ללבוש בהתאם לרקעים ואקססוריז שנשתמש בסטודיו.

לסיכומו של דבר, צילומי משפחה מגניבים הינם דרך נהדרת לייצר זכרונות טובים, שעשויים בצורה איכותית ובלתי מתפשרת. מציאת הגורם המקצועי שיצלם את המשפחה האהובה והיקרה לנו, אמנם יכולה לקחת מעט זמן – אך זה יהיה שווה את התהליך. תזכורות אלו הן אמצעי מושלם לנצור את הרגעים השמחים יחד עם האנשים שהכי קרובים לנו - ועל כך אין עוררין...



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page