top of page
חיפוש

קחו את הצילומים שלכם החוצה - צילומי משפחה בטבע

עודכן: 26 בינו׳


המשפחה שלנו הינה הדבר החשוב ביותר. זאת כולנו כבר יודעים. ברגעים מסוימים נרצה לתעד אירועים שונים על מנת להנציח את הקרבה של האנשים החשובים לנו. הדבר יכול להתקיים בימי הולדת, בר/בת מצווה, חתונות ואירועים שונים. אחת האפשרויות לבצע זאת הינה בדמות צילומי משפחה בטבע. בין אם ביום אביבי ושמשי, או דווקא בין טיפות הגשם בחודשי החורף – הטבע מספק לנו מגוון רחב מאוד של אפשרויות לביצוע הצילומים המשפחתיים. בצורה זו נוכל לתעד עצמנו ואת הסובבים לנו באופן הנכון והמקצועי ביותר, תחת חסותו של סטודיו לצילום בעל הניסיון והיכולת המקצועית הרבה.

 צילומי משפחה בטבע
צילומי משפחה בטבע

היכן ומתי כדאי לצלם צילומי משפחה?

באופן כללי מן הסתם הדבר המהותי להבין בטרם נקיים את יום הצילום יהיה המקום בו נבצע אותו. כלומר, האם נקיים צילומי משפחה בים? או צילומי חוץ בשדה הפורח? או אולי במקום אחר אותו ייבחר הגורם המבצע... כך או כך, ישנן אפשרויות רבות המוצעות לפנינו משום שהטבע רחב ידיים ונוכל להחליט מתי ואף באיזו שעה (זריחה/שקיעה בין הערביים וכו') נצטלם יחד. עובדה זו לעיתים יכולה לבלבל אותנו ועל כן חשוב להתייעץ עם הסטודיו לצילום שיקיים את הצילומים העתידיים. מה המחיר של צילומי משפחה בטבע?

קיים מנעד רחב של מחירים עבור צילומי משפחה בטבע. קבלת המלצות שונות אודות הצלם או הצלמת תמיד יישאו פרי בסופו של דבר משום שלכל אחד מאיתנו הרוצה לתעד את משפחתו, קיימת תוצאה רצויה אותה הוא היה רוצה לראות ולהגיע אליה. הבנת המטרות של הצילומים מבעוד מועד תשאיר אותנו שלמים עם ההחלטה וכמובן עם התוצאות בסופו של דבר. מציאת גורם מקצועי במחיר הוגן ומשתלם תותיר בנו תחושה טובה תמיד אולם לצד זאת רצוי לזכור כי טווח המחיר לביצוע צילום משפחה בטבע משתנה כל הזמן. המקצועיות, אזור הלוקיישן והתפאורה מסביבנו תוכל לייקר את עלות הצילומים. בסטודיו אור יש חבילה מיוחדת של צילומי משפחה בטבע. איך נבחר צלמ/ת משפחה מקצועיים? לאחר שדובר על מיקום יום הצילום ועל המחירים השונים בתחום זה, חשוב לדבר על היכולת שלנו להביא למקוריות התמונות המיועדות. משום שמדובר על צילומי משפחה בטבע והמשפחה הינה הטרוגנית ומגוונת, הרי כי לא תמיד כולם ישתפו פעולה ויוכלו להגיע או יבצעו מה שהצלם מבקש מהם. כאן אנו נכנס לתמונה וננסה להעביר את המסר כי המזכרת הצפויה מאותם צילומי משפחה בטבע תהיה בעלת ערך רב, ועל כלל המשתתפים להבין זאת בטרם התחיל המאורע. סטודיו וצלמת מקצועיים יודעים להתנהל עם הסיטואציה והצילום של המשפחה ועם רצונותיהם של המשתתפים.

למה חשוב לצלם צילומי משפחה בטבע? תהיה לנו שמזכרת משפחתית לתיעוד המשפחה שלנו. בעוד שנים רבות נרצה להראות לילדינו את עבר המשפחה שלנו.אפשרי לשמור את זה בדיסק און קי, אלבום דיגיטלי או בוק תמונות מוחשי. כמה זמן אורכים צילומי המשפחה בטבע? הצילומים אורכים כשעה וחצי בו ניתן דגש על המשפחה הכוללת ועל כל אחד בנפרד. את מי אפשר להביא לצילומים בטבע? לצילומי משפחה בטבע אפשר להביא את כל המשפחה! הורים, אחים, חיות מחמד, סבא סבתא ודודים. מה שכן צריך לברר עלויות במידה וצילומים מתארכים או מורחבים יותר מחבילה. איך נתלבש לצילומי משפחה בטבע? בצילומי משפחה בטבע נלבש בגדים בהירים או בגדים שנבחר במיוחד למאורע. לפני הצילומים נדבר בטלפון כדי להבין מה יהיו הרקעים וכך נוכל להתאים את צבעי הבגדים לצילומים. ניתן להתייעץ איתי על מה ללבוש בהתאם לרקעים ואקססוריז שנשתמש בסטודיו.

לסיכום, אם נדע לשמור על כללי המפתח שהוזכרו קודם לכן ונבצע את הפעולות הנדרשות, הרי כי צילומי משפחה בטבע שלנו יהיו הצלחה גדולה ואנו נשאר עם זכרונות בלתי נשכחים. ההיצע הרב הקיים בשוק אל מול הביקוש העצום לא מותיר מקום לכל ספק כי בידינו לבצע את האירוע המיוחד יחד עם האהובים שלנו ולהביא אותו לידי הצלחה גדולה מאוד.



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page