top of page
חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על צילומי ניו בורן

עודכן: 26 בינו׳


מעטים הרגעים בחיינו בהם נרצה להנציח רגע בלתי נשכח וחד פעמי. האירועים אשר יצדיקו פעולות שכאלו לרוב ילוו בתחושות משמחות מאוד. אחת התקופות המרגשות ביותר הינה לאחר לידה (בעיקר הראשונה) ומשום כך המשפחה המתרחבת תשמח לציין את המאורע בדרך מקורית וייחודית. הדרך המוכרת כיום לציוני דרך אלו הינה באמצעות מקבץ צילומים איכותיים הנעשים ע"י צלמים מקצועיים, בעזרתם יישמרו עבורנו כל אותם רגעים קסומים אלו. צילומי ניו בורן ("הרך הנולד") נחשבים לשם-דבר עבור כל מי שמחפש לנצור את התקופה המיוחדת שלאחר הלידה.


צילומי ניו בורן
צילומי ניו בורן

איתור אחר בעלי מקצוע עם ניסיון בכדי שיבצעו את הצילומים באופן המקצועי ביותר, יכול להוות פעולה לא פשוטה, ובשל כך צילומי תינוקות בשל היותם מוגבלים בזמן (במשך ימיו הראשונים של התינוק), צריכים יהיו להתקיים בפרק זמן מסוים, ביעילות ובמסירות רבה.


היכן ניתן לאתר שירותי צילומי ניו בורן מקצועיים נכון להיום ?

רובנו יודעים כי הדרך הפשוטה לחיפוש צלמת ניו בורן הינה בעזרת רשת האינטרנט. איתור דרך מנועי החיפוש הקיימים עבור שירותים כגון ניו בורן צילומים, ניו בורן תמונות, וכדומה – יציגו לנו רשימה של צלמים המעניקים שירות זה. אולם, לא מן הנמנע כי רשימת הצלמים המוצגים לפנינו לאו-דווקא יתאימו בכל רובד אפשרי לצילום הניו בורן. למשל: המיקום יהיה רחוק מהאזור בו נגור, המחיר המוצע יהיה יקר וכדומה...

על מנת למנוע בזבוז זמן מיותר וחוסר נעימות, כדאי יהיה לאתר שירות זה בדרך מועילה יותר, כך שנקבל את השירות המתאים והנכון לנו ולילדנו הרך. לדוגמה, הקלדת ביטויים מותאמים לאזור בו נרצה לבצע את הצילומים תהיה דבר אפקטיבי מאוד, ואף קבלת ההחלטה האם לקיים צילומי ניו בורן בבית או בסטודיו מאובזר במגוון רקעים ותפאורות.

מה המחיר של צילומי ניו בורן?

דבר נוסף שניתן לוודא הינו בדבר העלויות של הצילומים המותאמים לתקציב שברשותנו. פרט זה יהווה מימד חשוב במציאת הגורם המקצועי הנכון ביותר. כמו שניתן לראות, תמיד יתווספו גורמים שונים וחשובים, המשפיעים כל אחד בדרכו על האופן בו נקיים את יום הצילום המיוחל לתינוק שזה עתה נולד. בסטודיו אור ישנם מגוון חבילות לצילומי ניו בורן במגוון תקציבים.


איך בוחרים צלמ/ת ניו בורן מקצועיים? כפי שאפשר להבין, הצלחה בדבר הנצחת הרגעים הראשונים של התינוק שלנו תהיה תלוי מאוד ברמת מקצועיותו של הצלם או הצלמת שיבצעו את הפעולות הנדרשות. שנות הניסיון, מידת הגמישות, היכולת להרגיע ולהביא אותנו ואת התינוקות המצולמים למצב בו יהיו מוכנים לכמה שעות מול מצלמה – כל אלו ועוד יתוו עבורנו את מידת המקצועיות בעזרתה נחליט האם לקיים צילומי ניו בורן דווקא עם גורם המקצוע הזה, או שמא נוותר ונחפש אחרים. בנקודה זו חשוב להדגיש כי המלצות אודות בתי סטודיו המציעים ניו בורן כחלק מקטגוריות הצילום שלהם יהיו בעלי משקל מכריע בנושא. עובדה זו תזכיר גם לצלמים כי כל לקוח וכל סט-צילום אותו ביצעו יהיה בו מימד של החלטה בעבור ה"לקוח הבא" עבורם.

מה הגיל המתאים לצילומי ניו בורן? הגיל המתאים הוא 4-14 יום. בגיל זה התינוק ישן שינה עמוקה וקל לצלם אותו במגוון פוזיציות. אפשרי להניח אותו בתוך מגוון אביזרים ותפאורות בעת הצילום. האם אפשר לצלם צילומי ניו בורן לתאומים? אפשר ואפילו רצוי לבצע תמונות ניו בורן בסטודיו לתאומים. ניסיוני הרב מאפשר לי לסדר את האווירה ולצלם את שניהם. כמה זמן נמשכים הצילומים? הצילומים נמשכים לפי החבילת צילום הנבחרת (נע בין 2-5 שעות). הנינוחות של התינוק גם קובעת את אורך הצילומים בסטודיו . מה יקרה במהלך צילומי הניו בורן? הסטודיו מוכן לצילומי הניו בורן ומאובזר במגוון רקעים, סלסלאות, אביזרים מיוחדים, בדים סרטים וכל מה שתחלמו עליו!

הסטודיו בטמפרטורה הנכונה לפי עונת השנה כדי שלדבר הכי יקר לנו יהיה הכי נעים בעולם.

במהלך צילומי התינוק אני נוהגת בסבלנות רבה כלפי התינוק ופועלת לפי רמת הערנות/הרדמות של התינוק ודואגת לצלם אותו כאשר הוא נינוח ובטיחות התינוק היא מעל הכל. כשהתינוק נרדם מתחילה מלאכת הצילום! נתחיל לצלם את הסטים לפי הסדר שלהם וכמובן שגם ההורים יכולים להצטרף. מה התינוק לובש בעת הצילומים? התינוק ברוב המקרים יהיה עירום כביום היוולדו ועטוף בבדים המותאמים לצילום. אפשר גם לצלם את התינוק עם בגדים ייחודיים שיתאימו לתפאורה שמוקמת עבורו.במידה ותרצו להצטלם עם התינוק אז עדיף להתייעץ איתי לפני צילומי משפחה וניו בורן כדי שנכוון אתכם בעניין. האם ההורים/אחים יכולים להצטלם בצילומי ניו בורן? ההורים והאחים יכולים להצטרף לחגיגת הניו בורן ולהצטלם עם התינוק :) צילומי ניו בורן יחד עם המשפחה הופכים את החוויה למרגשת במיוחד ואת התמונות למקוריות . מתי לקבוע את הצילומים? מיד! רצוי לקבוע את הצילומים לפני הלידה כי הסטודיו עובד במהלך כל השבוע. ככל שתיקבעו מוקדם יותר ככה נוכל לשריין עבורכם מגוון תאריכים בהתאמה אישית. האם יש הבדל בין צילומי ניו בורן לבנים וצילומי ניו בורן לבנות? יש הבדל חלקי בסטים עצמם ובצבעים. יש סטים יוניסקס ויש סטים לפי מין היילוד. סטודיו אור ערוך להכל ונדאג לכם לצילומים מושלמים. היכן מתקיימים הצילומים? אפשר לצלם בבית? הצילומים מתקיימים בדרך כלל בסטודיו. העדיפות היא לצילומי ניו בורן בסטודיו, כיוון שהסטודיו מאובזר במגוון אקססוריז, רקעים ותלבושות המאפשרים גיוון. במקרים מסויימים אפשר לצלם ניו בורן בבית הלקוח בתוספת תשלום.

לסיכום, צילומי ניו בורן שונים משאר סוגי השירותים הניתנים ע"י כל בעל מקצוע שהוא בגלל הרגישות שבהם. עלינו תמיד לזכור כלקוחות כי בדיקה מקדימה של בעלי העסקים, רמת מקצועיותם ושנות הניסיון הקיימות, לצד המחירים המבוקשים – יראו לנו את הדרך הנכונה בכדי לציין את המאורע המרגש של לידת התינוק/ת ויעניקו לנו מזכרת נפלאה ונהדרת מהימים הראשונים שלנו כהורים טריים...



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page