top of page
חיפוש

כל השאלות והתשובות על צילומי גיל שנה

עודכן: 26 בינו׳


כל הורה טרי ודאי מכיר את התחושה בה כמעט כל פעולה חדשה שהילד/ה שלו עשו, תזכה לתשומת לב רבה ולהתלהבות גדולה לא פחות... בחיי התינוקות הצעירים ישנם ציוני דרך אשר כל אחד מהם מרגש בכל פעם מחדש. כאשר הגיע הילד לגיל שנה, נרצה בוודאי לציין זאת באופן המקורי, הייחודי והמקצועי ביותר. אחת האפשרויות העומדות לפנינו בהיבט זה הינה לקיים צילומי גיל שנה, שישאירו לנו ולמשפחה טעם מתוק ובלתי נשכח של גיל מקסים זה. צילומי גיל שנה יעניקו מזכרת מופלאה למשך שנים רבות ועל כן כדאי יהיה לאתר את בעל המקצוע שיבצע אותם, בצורה יעילה ואיכותית.


צילומי גיל שנה
צילומי גיל שנה

מה כדאי לנו לדעת כאשר נחפש צילומי גיל שנה עבור ילדנו?

בכדי למצוא את הסטודיו של צילום גיל שנה המתאים לתינוק שלנו, נצטרך לשאול את עצמנו שאלות כגון: היכן נוכל לקיים את יום הצילום? האם בידינו רעיונות עבור אופן ניראות התמונות העתידיות? האם נרצה לשלב גם אותנו, ההורים הצעירים, במהלך זמן הצילומים? ועוד... שאלות מפתח אלו יגדירו כיצד תיראה התבנית של צילומי גיל שנה המתוכננים, ולשם כך יש לדעת לקראת מה אנו הולכים. לדוגמה, ישנם אנשים המעוניינים בצילומי גיל שנה מיוחדים, שיבוצעו במקומות ספציפיים שהוגדרו מראש. כמו למשל, צילומי גיל שנה בטבע, צילומים בים (בעונה), בחיק המשפחה המורחבת וכו'. בטרם הגענו למועד היום המיוחל, נוודא עם הצלם או הצלמת האם בכוחם לקיים צילום גיל שנה במקום בו נבקש לעשות זאת. כך נהיה בטוחים שנקבל את מה שנרצה להשיג באופן מקצועי ועל פי הבקשה שהוגדרה. איך נבחר צלמת מקצועית לצילומי גיל שנה? מראה העיניים ואיכות התמונות הם המדד הראשון לצילום גיל שנה איכותי ומקורי. נשאל עוד על רקעים לגיל שנה הקיימים בסטודיו ונוודא שהוא מאובזר באקססוריז ותפאורה מתאימה לגיל זה. ככל שהסטודיו איכותי ומקצועי יותר המחיר יכול לעלות, אבל התוצאה תהיה בהתאם. הכימיה עם הצלמת הוא גורם נוסף שחשוב לאינטרקציה עם ההורים והילד. בצילומי ילדים נינוחות הילד מכרעת את איכות הצילום.

מה מקבלים בצילומי גיל שנה?

צילומי גיל שנה, מבוצעים לרוב יחד עם מזכרת נוספת (מלבד הצילומים עצמם), בלוקים מעץ עם הדפסות שונות של הצילומים, בוק תמונות או מגוון אפשרויות נוספות שנמצאות אצלי בגלריה שבסטודיו. בצורה זו נקבל מענה שלם של זכרון מוחשי בדמות אלבום תמונות, לצד הצילומים שיישלחו אלינו באמצעים הדיגיטליים הקיימים כיום.

מה המחיר של צילומי גיל שנה? יש לוודא מה עלות הצילומים לפי חבילה על מנת לדעת מה תהיה העלות הסופית עבור צילום עם או בלי אלבום תמונות נלווה או כל תוספת אחרת. נכון להיום קיימת תחרות רבה בעולם צילומי גיל שנה, כך שהדבר יבוא לטובתנו. כלומר, נוכל לבצע סקר שוק מקדים, זמן-מה טרם מועד הגיעו של התינוק לגיל השנה, כך שנקבל החלטה מושכלת מה אנו רוצים להשיג, כיצד והיכן נבצע זאת. בסטודיו אור יש חבילה יעודית לגיל שנה המותאמת לדרישות הלקוחות. היכן ניתן לצלם גיל שנה? צילומי גיל שנה ניתן לעשות בסטודיו או צילומי גיל שנה בטבע. הטבע מציע שלל רקעים שרק הוא נותן. בנוסף ניתן לצלם גיל שנה גם בבית הלקוח בתוספת תשלום. צילומי גיל שנה מתאימים לבנים ולבנות? צילומי גיל שנה מותאמים לשני המינים ותפאורה בסטודיו משתנה לפי המין.ישנם רקעים ואקססוריז שהם יוניסקס וישנם כאלה המיועדים לבנים ולבנות. למה מבצעים צילומים בגיל שנה? בגיל שנה זו התקופה ביניים שהילד הופך מתינוק לילד שמתקשר. זו התקופה התמימה ביותר ושובת הלב מתמונה לתמונה! סשן הצילומים כל כך מתוק וקסום ומורכב מהרגעים הכי יפים ביום הולדת שנה. איך להתלבש לצילומי גיל שנה? בצילום המשפחתי מגיעים לבושים מהבית ולכן אין צורך להביא משהו בנוסף לאיך שהגעתם לבושים. הסטודיו מצוייד בבגדים ואביזרים לשני המינים לצילומי גיל שנה ולכן בצילום האישי של הילד/ה אין צורך בלבוש עבור הילד/ה. במידה והילד אוהב צעצוע מסויים אפשר לשלב אותו בצילומים. כמובן לא לשכוח תיק עם בגדים להחלפה לאחרי הצילומים. המשפחה תלבש בגדי קז׳ואל או בגדים תואמים לצבעי בגדי הילד במידה ותרצה להצטלם. רצוי להתייעץ איתי לפני הצילומים ואומר לכם מה המשפחה תלבש בהתאם ללוקיישן בו נצטלם. מתי מצטלמים צילומי גיל שנה? צילומי גיל שנה מבצעים קרוב לגיל שנה כשהילד מתקשר איתנו היטב ונמצא בגיל הכי מתוק בחייו :) האם צילומי גיל שנה כוללים עוגה? לא כוללים עוגה. צילומי גיל שנה עם עוגה נקראים צילומי סמאש קייק וזו קטגוריה נפרדת. האם אפשר להצטלם בצילומי גיל שנה בסטודיו עם המשפחה? התשובה היא כן! צילומי משפחה וגיל שנה בסטודיו מוסיפים למקוריות של התמונות ולשמחה המשפחתית במאורע. ניתן להביא גם את סבא וסבתא וחיית המחמד האהובה.

לסיכום, ניתן בהחלט לומר כי צילום גיל שנה של התינוק נחשב לדבר נפוץ ושכיח כיום. הורים המבקשים לזכור את התקופה המרגשת הזאת בה התינוק מתפתח ומגלה את עולמו- יכולים לעשות זאת בקלות וביעילות על ידי צילום תינוקות מקצועי. כל שצריך יהיה רק לדעת לבחור את הצלם הנכון לנו, במחיר המשתלם והנכון, וכמובן במיקום אותו בחרנו מבעוד מועד. איתור הנ"ל בצורה מושכלת יבטיח את אותה תזכורת נפלאה ונהדרת שתשאר איתנו למשך שנים ארוכות וכמובן תהיה מרתקת עבור אותו תינוק, כאשר יגדל ויציץ בעבודה המקצועית של הצילום שנעשתה עבורו.


bottom of page