top of page
חיפוש

צילומי גיל שנה בטבע - יום הולדת ראשון וטבע נפגשים לסשן צילומים

עודכן: 26 בינו׳


ישנן תקופות מסוימות בהן ננצל את מזג האוויר כדי לבצע פעילויות מעניינות ביחד עם החברים והמשפחה הקרובה. חלק מאותם רגעים נשמח אף לתעד את האירוע על מנת שישמר לנו זיכרון מתוק לעתיד. הדבר נכון עוד יותר אם נציין מועדים כמו ימי הולדת ובפרט של הילדים שלנו.

לפיכך, שילוב של צילומי גיל שנה מיוחדים בטבע המבוצעים בחוץ במזג אוויר מושלם בשילוב של צלמת מקצועית, יותירו את אותם זכרונות מופלאים...


צילומי גיל שנה בטבע
צילומי גיל שנה בטבע

מהי התקופה המומלצת לביצוע צילומי גיל שנה בטבע ?

באופן כללי נוכל לומר כי תקופות האביב והסתיו הינן המתאימות לצילומי חוץ עבור חגיגת יום הולדת לגיל שנה. אך לא רק – דווקא תקופות החורף בהן העננים נראים בצורות מגוונות, או בערבי הקיץ בשקיעות המהממות, יכולות להתאים גם עבור צילומי גיל שנה בטבע. חשוב לזכור תמיד להתייעץ עם הגורם המקצועי עמו נבצע את הצילומים כדי שיאשר את המועד מבחינת מזג האוויר הצפוי והזמן. (במידה וישנן רוחות, עתיד לרדת גשם וכו'). היכן ניתן לצלם צילומי גיל שנה בטבע? ניתן תמיד לשנות ולהחליט על המיקום בו יתקיימו הצילומים כמו למשל צילומי גיל שנה בים, בו תהיה לנו תפאורה ספציפית ומושלמת למי שיחפוץ בכך, ועוד שלל אתרים לבחירתנו. אפשרי לצלם גם ביערות והרים קסומים. מה המחיר של צילומי גיל שנה?

כמו כן, סביר להניח כי בעולם הצילומים המחירים עבור צילום גיל שנה בטבע משתנה ונע ברמת מחירים מסוימת. עלינו לזכור את מטרת המאורע אותו אנו עומדים לחוות. כלומר, האם נרצה להצטלם כל המשפחה המורחבת בנוסף לתינוק/ת החוגגים? או שמא רק בעל השמחה יהיה זה שיבצע צילומי גיל שנה בטבע? בנוסף, האם ישולבו עזרים או אביזרים ספציפיים באותו היום? האם עלינו להביא אותם או הסטודיו המבצע ידאג למלא את החסר בכל מה שנדרש? היכן יתרחש הצילום בטבע?

שאלות אלו ואחרות עולות לרוב טרם כל ביצוע צילומי גיל שנה בטבע, ואנו נהיה אלו האחראים להבין את המטרות לשמן נגיע כדי לאמוד את המחיר המשתלם ביותר. ברגע שנעשה זאת נוכל לאתר את סטודיו הצילום הנכון, שיביא 100% הצלחה בדבר התמונות אליהן אנו רוצים להגיע ולצפות בהן לאחר מכן. בסטודיו אור חבילה יעודית לצילומי גיל שנה בטבע.

היכן נוכל לאתר צלמת מקצועית לצילומי גיל שנה בטבע? איתור בעלי המקצוע השונים דרך אתרי האינטרנט יסייע לנו להכיר אותם, ללמוד על העבודות הקודמות ותמונות שביצעו בדבר צילומי גיל שנה ולקבל את ההחלטה המושכלת המתאימה לנו. חשובה מאוד הכימיה בין הצלמת להורים ושדינמיקת העבודה תהיה חיובית. האם אפשר להצטלם בצילומי גיל שנה בטבע עם המשפחה? התשובה היא כן! צילומי משפחה וגיל שנה בטבע מוסיפים למקוריות של התמונות ולשמחה המשפחתית במאורע. אפשר להביא גם את סבא וסבתא וחיית המחמד האהובה. איך להתלבש לצילומי גיל שנה בטבע? בסשן הצילום המשפחתי מגיעים לבושים מראש ולכן אין צורך להביא משהו בנוסף לבגדים שהגעתם איתם. הסטודיו מצוייד בבגדים ואביזרים לשני המינים לצילומי גיל שנה בטבע ולכן בצילום האישי אין צורך בלבוש עבור הילד בצילום האישי. ניתן להביא צעצוע אהוב על הילד ולא לשכוח תיק עם בגדים להחלפה. המשפחה תלבש בגדי קז׳ואל או בגדים תואמים לצבעי בגדי הילד במידה ותרצה להצטלם. אפשרי להתייעץ איתי לפני הצילומים ואומר לכם מה המשפחה תלבש בהתאם ללוקיישן בו נצטלם. צילומי גיל שנה מתאימים לבנים ולבנות? צילומי גיל שנה מותאמים לשני המינים ותפאורה בסטודיו משתנה לפי המין. ישנם רקעים ואקססוריז שהם יוניסקס וישנם כאלה המיועדים לבנים ולבנות. מתי כדאי לשריין צילומים? המלצה לשריין כמה שיותר זמן מראש, כיוון שצילומי גיל שנה בטבע מצריך היערכות מצד הסטודיו לצילומים בטבע.

לסיכום, נוכל לומר כי צילומי גיל שנה בטבע נחשבים למגוונים מאוד ביחס לאזור יום הצילום המיועד, המחירים המשתנים ואיכות התמונות שצולמו. אנו כלקוחות אשר יגיעו לחוויה זאת, יכולים לבחור את איש המקצוע הנכון שלהביא לידי ביטוי את התמונות והרגעים המושלמים מיום ההולדת הראשון של הילד או הילדה שלנו.



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page