top of page
חיפוש

הטבע מתחבר עם יצירת הבריאה - צילומי הריון בטבע

עודכן: 26 בינו׳


אחת התקופות הכי זכורות למשפחה הינה תקופת ההריון. בשנים אלו המשפחה שעתידה להתרחב עוסקת בעבודה יומיומית על מנת להכין את עצמה ואת הסובב לה לתינוק שעתיד להגיע לאוויר העולם. הדבר נכון עוד יותר במשפחות צעירות שזהו ילדם הראשון. בשל ההתרגשות הרבה, הורים רבים מבצעים תיעוד של הרגעים בהם האישה מתכוננת לקראת הלידה הקרבה. אחד המקומות לביצוע הנ"ל הינו קיום של צילומי הריון בטבע. הטבע על שלל גווניו יכול להציע לנו מספר אפשרויות מדהימות לשילוב היופי של האישה ההרה לצד הסביבה המקיפה אותה. לפיכך צילום הריון בטבע נחשב לדבר נפוץ עבור אותן משפחות לשם תיעוד והנצחת הרגעים המופלאים יחד עם הציפייה לתינוק שבדרך.



צילומי הריון בטבע
צילומי הריון בטבע

האם צילומי הריון בטבע יכולים להתקיים בכל מקום בו נרצה? היכן אפשר לצלם צילומי הריון בטבע?

אחת השאלות שעולות תמיד בין הגורם המקצועי המצלם אל מול הלקוחות (אנחנו), הינה בדבר מיקום הצילומים. סביר להניח כאשר נבחר את המקום המיועד, שבו הרקע ותנאי מזג האוויר יתאימו על מנת לייצר תמונה מושלמת כפי שאנו מצפים. צילומי הריון בטבע יכולים להתבצע בשלל מקומות אך חשוב תמיד להיוועץ עם הסטודיו שלנו כדי לקבל החלטה מושכלת. למשל, צילומי הריון בים יכולים להיות רעיון מושלם, אך הדבר לא מתאים לכל אחת: ישנן בנות שירצו תמונות מחוף הים אך לא תוכלנה לעמוד במשך שעות בחום, או מתוך כל סיבה אחרת. בשל עניין זה התקשורת בינינו לבין הגורם המקצועי תהיה חשובה מאוד ותכנון הלוקיישן , השעות ועונת הצילום חשובים עבור ההרה. את מי אפשר להביא לצילומי הריון בטבע?

דבר אחר שחשוב להכיר בעת ביצוע צילומי הריון בטבע הינו כי יש באפשרותנו לערב את המשפחה שתהיה סביבנו בכל עת הצילומים. למשל, לא רק האשה ההריונית תהיה במרכז האירוע, אלא גם בעלה, הילדים חיית המחמד ואף המשפחה המורחבת אם נרצה זאת. את הדברים הללו גם רצוי לציין מבעוד מועד כך שהתכנון של יום הצילום יהיה בהתאם. אם מדובר על הטבע- הוספת כסאות למשפחה שתצטרף אלינו, או אביזרים לילדים המצולמים גם כן יוסיפו אור ועניין לתמונות העתידיות שנצפה בהן אח״כ.

למי מתאימים צילומי הריון בטבע ? צילומי הריון בטבע מתאימים לכל אשה אשר חובבת את הטבע ומעוניינת להתמזג איתו בצילומי ההריון. הטבע מציע לנו מגוון טבעי וקסום של רקעים: יערות, ים, שדות, גרפיטי, מבנים נטושים ועירוניות. באיזה שבוע מצלמים צילומי הריון בטבע? את צילומי ההריון אנו מבצעים בשבוע 28-36. בכל מקרה הכל תלוי בהרגשה של האשה וניתן להתייעץ לפני. מה המחיר של צילומי הריון בטבע? מחיר צילומי הריון בטבע נקבע לפי דרישת הלקוחה לצילומים - כמות השעות הנדרשת, מיקום הצילומים ודרישות נוספות שעולות מצד הלקוחה. בסטודיו אור יש חבילה מיוחדת לצילומי הריון בטבע. כמה זמן לוקח לצלם את צילומי ההריון בטבע? צילומי הריון בטבע לוקחים באזור השעתיים לצילום ההריון. אני מאוד רגישה בכל הנוגע לנשים הריוניות ומבינה את הצורך שלכן ברוגע והרגשה נוחה בעת הצילומים. האם מתאפרים לפני הצילומים? רצוי להתאפר במייק אפ, פודרה ומעט סומק לפני הצילומים. במידה ואת מעוניינת אפשר להזמין בתוספת תשלום מאפרת מקצועית. מה עדיף? צילומי הריון בסטודיו או בטבע? הכל תלוי בך! יש נשים שמתחברות יותר למיקוד בהן בצילומי הסטודיו ויש נשים שמתחברות יותר לתמונות ייחודיות בטבע! מה מקבלים בצילומי הריון? בצילומי ההריון מקבלים את מה שאנו נותנים בחבילת ההריון בטבע - שעתיים צילום, 50 תמונות למייל ו-15 תמונות ערוכות ומעובדות. בנוסף ניתן להרכיב בסטודיו אינסטבלוק או בוק הריון. מה נלבש לצילומי הריון בטבע? עבורך-יש המון שמלות בסטודיו שישמשו אותך לצילומים כחלק מחבילה. הייתי ממליצה להביא הלבשה תחתונה שחור/לבן, בגדי ספורט(גופיית ספורט וטייץ- רצוי שחור ולבן), גופיה לבנה ושחורה, ג׳ינס הריון ועוד שמלה שאת ממש אוהבת (צבעונית) שמתאימה לטבע. צילומי הריון זוגיים-במידה ואת מצטלמת עם בן זוגך אז הוא ילבש ג׳ינס תואם לשלך בצבע וטי שירט/חולצה שחורה/לבנה. בצילומי הריון עם משפחה(ילדים)- בנות ילבשו שמלה לבנה, שמלה צבעונית, ג׳ינס וגופיה/טי שירט לבנה/שחורה, אקססוריז ודברים שאת אוהבת לילדה. בנים ילבשו ג׳ינס וגופיה/טי שירט לבנה/שחורה, חולצה מכופתרת/פולו צבעונית.

בסיכומו של דבר, צילומי הריון בטבע הינם צילומים חשובים לתיעוד רגע מיוחד בחיי האישה ההרה. היכולת של הצלם או הצלמת להנציח את האישה ההריונית העומדת אל מול המצלמה – הינה דבר מרכזי שיהווה את ההצלחה של אותו תיעוד. מכיוון שאנו נרצה לקבל זכרונות בדמות תמונות איכותיות חשוב לאתר את הגורם הנכון לשם כך ולא נתפשר על איכותו ומקצועיותו הרבה. אם נשכיל לעשות זאת הרי שתקופת ההריון תזכר לנו כדבר קסום ומופלא ולמרות שלא תחזור לעיתים קרובות – תמיד נוכל להיות בתוך פרק הזמן הזה דרך עדשת המצלמה שתיעדה אותנו...



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page