top of page
חיפוש

כל מה שלא ידעתם על צילומי הריון בים

עודכן: 26 בינו׳


תקופת ההריון היא תקופה קסומה בה הולך להצטרף לגרעין המשפחתי בן משפחה קטנטן. כל המשפחה מתרגשת לקראת הלידה הקרבה וחיים חדשים באים לפתחה. המון נשים ירצו לתעד את התקופה הזו בצילומים מקוריים של סוף ההריון במשולב עם המשפחה. צילומי הריון בים הם התשובה הטובה ביותר לאשה בשיא ההריון ברקע של הטבע הפראי. שילוב צילום הריון עם הים נותן ייחודיות ומקוריות לתמונות. סטודיו אור מחכה לחוויה בלתי נשכחת איתך ועם משפחתך בו נמזג אותך עם הטבע!



צילומי הריון בים
צילומי הריון בים

האם צילומי הריון בים יכולים להתקיים בכל מקום בו נרצה? היכן אפשר לצלם צילומים אלו?

אחת השאלות שעולות תמיד בין הגורם המקצועי המצלם אל מול הלקוחות (אנחנו), הינה בדבר מיקום הצילומים. סביר להניח כאשר נבחר את המקום המיועד, שבו הרקע ותנאי מזג האוויר יתאימו על מנת לייצר תמונה מושלמת כפי שאנו מצפים. צילומי הריון בים יכולים להתבצע בשלל מקומות אך חשוב מאוד להיוועץ עם הסטודיו שלנו כדי לקבל החלטה חכמה. צילומים אלו יכולים להיות רעיון מעולה, אך הדבר לא מתאים לכל הריונית: ישנן נשים שירצו תמונות בחוף אך לא יצליחו לעמוד במשך שעות בחום. בשל עניין זה התקשורת בינינו לבין הגורם המקצועי תהיה חשובה מאוד ותכנון הלוקיישן , השעות ועונת הצילום חשובים עבור האשה המצטלמת. את מי אפשר להביא לצילומים בים?

דבר אחר שחשוב להכיר בעת ביצוע צילומי הריון בים הוא כי יש באפשרותנו לשלב את המשפחה שתהיה סביבנו בכל עת בצילומים. למשל, לא רק האשה ההריונית תהיה במרכז האירוע, אלא גם בעלה, הילדים חיית המחמד ואף המשפחה המורחבת שלה(סבא וסבתא). את הדברים הללו גם רצוי לציין מלפני הצילומים כך שהתכנון של יום הצילום יהיה בהתאם. בצילומים על החוף הוספת כסאות למשפחה שתצטרף אלינו, או אביזרים לילדים המצולמים גם כן יוסיפו ייחודיות לתמונות העתידיות שנצפה בהן אח״כ.

למי מתאימים צילומים בים? צילומי הריון בים מתאימים לכל אשה אשר חובבת את הטבע ומעוניינת להתמזג איתו בצילומי ההריון. הטבע מציע לנו מגוון טבעי וקסום של רקעים: יערות, ים, שדות, גרפיטי, מבנים נטושים ועירוניות. באיזה שבוע מצלמים צילומי הריון? את צילומי ההריון אנו מבצעים בשבוע 28-36. בכל מקרה הכל תלוי בהרגשה של האשה וניתן להתייעץ לפני. מה המחיר של צילומי הריון בים? מחיר צילומי הריון בים נקבע לפי דרישת הלקוחה לצילומים - כמות השעות הנדרשת, מיקום הצילומים ודרישות נוספות שעולות מצד הלקוחה המצולמת . בסטודיו אור יש חבילה מיוחדת לצילומי הריון בים. כמה זמן לוקח לצלם את צילומי ההריון בים? צילומי הריון בים לוקחים באזור השעתיים לצילום ההריון. אני מאוד רגישה בכל הנוגע לנשים הריוניות ומבינה את הצורך שלכן ברוגע והרגשה נוחה בעת הצילומים בטבע וחוסר הנוחות מצילומים בחוץ. . האם מתאפרים לפני הצילומים? רצוי להתאפר במייק אפ, פודרה ומעט סומק לפני הצילומים. במידה ואת מעוניינת אפשר להזמין בתוספת תשלום מאפרת מקצועית. מה עדיף? צילומי הריון בסטודיו או בים? הכל תלוי באופי שלך! יש נשים שמתחברות יותר למיקוד בהן בצילומי הסטודיו(הרבה יותר מהודק) ויש נשים שמתחברות יותר לתמונות ייחודיות בטבע שמאפשר נופים קסומים! מה מקבלים בצילומי הריון? בצילומי ההריון מקבלים את מה שאנו נותנים בחבילת ההריון בים - שעתיים צילום, 50 תמונות למייל ו-15 תמונות ערוכות ומעובדות. בנוסף ניתן להרכיב בסטודיו אינסטבלוק או בוק הריון. מה נלבש לצילומי הריון בים? עבורך-יש המון שמלות בסטודיו שישמשו אותך לצילומים כחלק מחבילה. הייתי ממליצה להביא הלבשה תחתונה שחור/לבן, בגדי ספורט(גופיית ספורט וטייץ- רצוי שחור ולבן), גופיה לבנה ושחורה, ג׳ינס הריון ועוד שמלות שאת ממש אוהבת (צבעונית ולבנה) שמתאימה לים. צילומי הריון זוגיים-במידה ואת מצטלמת עם בן זוגך אז הוא ילבש ג׳ינס תואם לשלך בצבע וטי שירט/חולצה שחורה/לבנה. אפשרי שילבש גם בגדי מלחים לבנים. בצילומי הריון עם משפחה(ילדים)- בנות ילבשו שמלה לבנה, שמלה צבעונית, ג׳ינס וגופיה/טי שירט לבנה/שחורה, אקססוריז ודברים שאת אוהבת לילדה. בנים ילבשו ג׳ינס וגופיה/טי שירט לבנה/שחורה, חולצה מכופתרת/פולו צבעונית.

לסיכום צילומי הריון בים הינם צילומים מקוריים לתיעוד רגע קסום של האישה ההרה. היכולת של הצלמת לתעד את האישה ההריונית העומדת אל מול המצלמה היא אישיו חשוב להצלחה של אותו תיעוד. מכיוון שאנו נרצה לקבל תמונות איכותיות ומקוריות חשוב לאתר צלמת מקצועית ולא נתפשר על איכותה הרבה. תקופת ההריון תזכר לנו כדבר מופלא ותמיד נוכל להיות בתוך פרק הזמן הזה דרך עדשת המצלמה שתיעדה אותנו...

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page