top of page
חיפוש

הקשר בין תחפושות לצילומים - צילומי פורים

עודכן: 13 במרץ

בין שלל החגים שאנו חוגגים בישראל ישנו חג אחד מיוחד ויוצא דופן! חג בו מותר להשתטות ולהיות מישהו אחר לפעם אחת בשנה. זהו חג הפורים! החג מאפשר לכל אחד מאיתנו להתחפש למי שרק נרצה ולהרגיש כיצד זה להיות מישהו אחר ולו רק לכמה ימים. ברוב המקרים ההשקעה בתחפושות ובמסיבות אליהן נלך, תגרום לנו רצון עז לצלם ולנצור את הרגע. לתעד את הרגעים המיוחדים הללו. לשם כך צילומי פורים נחשבים לפופולאריים במיוחד. צילומים אשר יבוצעו תחת מעטפת מקצועית ואיכות בלתי מתפשרת, יותירו לנו זיכרון מרגש ומהנה, כזה שנצפה בו במשך זמן רב לאחר מכן.

צילומי פורים
צילומי פורים

האם צילומי החג מתאימים לכל אחד ואחת ?

סביר להניח כי אנשים שאוהבים להתחפש ירצו שתהיה להם מזכרת בדמות צילומי התחפושות שלהם בחג הפורים. כך צילום זה באופן מקצועי המבוצעים בסטודיו מסודר, בעל תפאורה מיוחדת, רקעים יחודיים לפורים – זאת תהיה רמה אחרת של תיעוד ברגע חד פעמי . לכן, אנשים אשר מעוניינים לקבל איכות גבוהה במהלך הצילומים יצטרכו לאתר צלם או צלמת שמבצעים צילומים עם תחפושות ומתוכם לבחור את בעל המקצוע המתאים ביותר. איך נבחר צלמ/ת מקצועיים לפורים?

קיימים כמה נקודות חשובות באשר לאיכות הצילומים עבורנו. הדבר הראשון כאמור הינו רמת המקצועיות של הסטודיו אליו ניגש. כלומר, אם נחפש צילומים עבור התחפושות שלנו ,של המשפחה או יחד עם חברים קרובים – נפגוש מגוון של איכויות שקיימות כיום בשוק. ראוי לציין כי ככל שבעל המקצוע שיבצע צילומי פורים עבורנו יהיה בעל ניסיון וידע בתחום הצילום הזה יחד עם תפאורה נכונה, הרי כי המחיר יהיה בהתאם. מה מחיר צילומי פורים ואיזה חבילות יש?

כאן נכנסת לתמונה העלות באשר לאותו יום מיוחד. איתור צילומי פורים במחיר מסויים ברשת האינטרנט(גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכו׳) יחשוף בפנינו מגוון רחב של צלמים המציעים את עצמם לביצוע הנ"ל. אנו נזכור כי מעבר לאיכויות הצלם עצמו נסתכל גם על המחיר המוצע, המרחק מהבית שלנו אל הסטודיו, כמות התמונות שתוגש אלינו ורקעים לפורים שיהוו תפאורה מאחורי התחפושת שלנו. כך, הצילומים שנקיים יתבצעו בצורה הנכונה והמועילה ביותר. סינון התוצאות שנקבל על פי הפרמטרים הללו יביאו כאמור הבטחה רבה לאיכותן של תמונות הפורים הרצויות ול׳וואו׳ שאנו מייחלים לו. בחלק מהמקרים, צלמים שונים מציעים בוק כך שתהיה לנו מזכרת דיגיטלית בדמות אלבום מוחשי המנציח את הרגעים המהנים בהם התחפשנו, הדפסה על בלוק עץ וכו׳.. בסטודיו אור יש חבילה משפחתית לצילומי פורים.


מבצע צילומי פורים
מבצע צילומי פורים

האם ניתן לבצע צילומי פורים בטבע? ניתן לצלם בטבע, בים ויחד עם צילומי משפחה. הסטודיו פותח ימי צילום יחודיים לצילומים בטבע בכפוף לתנאי מזג האוויר וימי הצילום המוקצים. איפה אנחנו מצלמים? הסטודיו המהמם שלנו ממוקם בבאר יעקב (ליד ראשון לציון) ומאובזר ברקעים, תלבושות ואקססוריז מקצועיים לחגיגת הפורים. בנוסף אנו מצלמים גם בטבע. מה משך צילומי הפורים? משך צילומי הפורים הוא שעת צילום לחבילה המשפחתית.כמובן שאנו מצלמים גם את המשתתפים בנפרד ולכן חבילת הפורים שלנו ארוכה יותר מהמוצע בשוק. מהן אפשרויות התשלום? ניתן לשלם על הצילומים בתשלומים בכרטיס אשראי, בביט, העברה בנקאית, פייבוקס, מזומן. מתי תמונות יהיו מוכנות? התמונות יהיו מוכנות עד 7 ימי עסקים. רצוי לסגור את הצילומים מוקדם ככל הניתן כי לפני פורים יש עומס של צילומים על הסטודיו! מצלמים מוקדם מקבלים מהר :) איך נתלבש לצילומי פורים? עם התחפושת האהובה עלינו והכי חשוב לבוא מחייכים לצילומים! ניתן להתייעץ איתי על מה ללבוש בהתאם לרקעים. לבוש ואקססוריז קיימים בסטודיו מה שיהפוך את האווירה לקרנבל.

לסיכום, אין ספק שצילומי פורים 2024 הולכים להיות חמים במיוחד! צילומים באשר הם דורשים מאתנו בחינה קודמת אודות הגורם המקצועי שיבצע אותם. בחג הפורים בו נרצה לתעד את האירועים השונים בצורה מקצועית, נוכל לבצע זאת יחד עם כמה פעולות פשוטות אך חשובות כמו איתור צלם מקצועי, עם תפאורה נכונה וכו׳ אשר ישאירו לנו טעם של עוד לפחות עד השנה הבאה...





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page