top of page
חיפוש

צילומי סמאש קייק -מה קורה כשתינוק ועוגה נפגשים בסטודיו

עודכן: 26 בינו׳

עולם הצילום הינו עולם מתחדש ויצירתי, ולכן כיום נוכל למצוא מספר טרנדים חדשים ומעניינים שנכנסו לעדשת המצלמה. כל הורה טרי וודאי מכיר את ההרגשה בה הילד או הילדה החדשים מסבים לו אושר רב עד אשר יתעד כמעט כל מאורע שאותו תינוק הרגע ביצע. בטח כאשר מדובר על היומולדת הראשון... צילומי סמאש קייק באים בדיוק לשם כך. המונח צילומי סמאש קייק(או קייק סמאש) מתאר טרנד נוסף בתחום צילומי אירועים ובא לתאר באנגלית cake smash, כלומר- תינוק חמוד ושובב ש"הורס את עוגת היומולדת שלו". המטרה בצילומים אלו למעשה היא לתת לילד/ה להשתובב, לשחק עם האביזרים הניתנים לו במהלך הצילומים ובהם עוגת הסמאש קייק עצמה, כך שיוכל להתלכלך כפי שהוא רוצה ובאותה השניה הצילומים יתבצעו וינציחו רגעים מושלמים, כל זאת על רקע תפאורה משתנה ומתאימה.

צילומי סמאש קייק
צילומי סמאש קייק

מתי הזמן הנכון ביותר לבצע סמאש קייק ולמה?

הצילומים לרוב יבוצעו בסמוך או ביום ההולדת הראשון של התינוק. הסיבה לכך כי בגיל זה הילד עדיין מתנסה בפעילויות שונות ללא יכולת שיפוט ואם נביא אליו עוגה או כל דבר שהוא יכול להרוס, הדבר אכן יקרה בסבירות גבוהה. התמימות של הילד בעת הריסת עוגת הסמאש קייק מחממת לנו את הלב. כמו כן המטרה לרוב היא "לתפוס" את אירוע זה ולקיים מאורע בלתי נשכח עבור המשפחה המתרגשת. מובן כי ישנם כמה דברים שמוטב שיהיו קיימים בטרם נחפש אחר צילומי סמאש קייק לילדים שלנו. הדבר הראשון החשוב הינו היכולת של הילד לשבת בעצמו. נושא זה חשוב מאוד במהלך צילומי סמאש קייק שכן אנו מנסים להביא את הילד למצב שהוא פשוט עושה "מה שבא לו" אך מצד שני יוכל לבצע בקשות מהוריו כמו לשבת, להסתכל למצלמה, לחייך כשמצחיקים אותו וכדומה. נקודה נוספת שחשוב להזכיר בנוגע לקיום צילום סמאש קייק, הינה בדבר היכולת של התינוק לשתף פעולה. כלומר, מעבר ליכולות פיזיות של ישיבה, חיוכים וקריאה למשמע שמו, בשלב זה אנו ההורים כבר די מכירים את התינוק שלנו ויכולים לדעת האם הוא ישתף פעולה מול מצלמה? האם אנשים זרים שזה עתה פגש יהוו מכשול לצילום שלו עצמו? לפיכך עלינו לשאול מספר שאלות בטרם נקיים את צילומי הקייק סמאש עצמם. מה מחיר צילומי הסמאש קייק?

אם גם אנו נרצה לחוות אירוע שכזה נוכל לאתר צילומי סמאש קייק במחיר שאנו רוצים, ולהבין את טווח המחירים המשתנה בין בעל מקצוע זה לאחר. חשוב לציין כי העלויות השונות של צילומי סמאש קייק נע על פי אזור הצילומים(צילומי סמאש קייק בטבע או בסטודיו?), שנות הניסיון ואיכות הסטודיו המצלם, כמות התמונות, סוג התפאורה כמות הרקעים, עוגת סמאש קייק מקורית ועוד. לפיכך מוטב תמיד לחפש אחר מספר גורמים כדי לקבל מסקנה ברורה יותר עם מי נכון לנו לבצע את יום הצילומים המיוחד. בסטודיו אור ישנה חבילה משתלמת של צילומי סמאש קייק+ עוגת סמאש קייק במחיר משתלם.

מתי נצלם את צילומי הסמאש קייק? נצלם את הצילומים בסמוך לגיל שנה.גיל זה הוא גיל שבו הילד ממש מתוק כמו העוגה ומתחיל לתקשר איתנו בצורה נינוחה ולהענות לבקשות שלנו בזמן הצילום. האם צילומי הסמאש קייק מתאימים לבנים ובנות? צילומי הסמאש קייק מתאימים לשני המינים. בסטודיו המקצועי שלנו יש רקעים וסטים המתאימים לבנים ובנות.יש לנו שלל רקעים ואביזרים במגוון צבעים שמותאמים לילד או לילדה. איך בוחרים צלמת מקצועית לסמאש קייק? מחפשים ברשת האינטרנט את הצלמת בעלת האתר והתמונות המרשימים ביותר המעידים על נסיון רב. רואים עבודות שצילמה כי זה מה שמעיד על האיכות של העבודה ומקצועיות. מיקום הצלמת בקרבת ביתכם הוא גורם מכריע לצילומים ונינוחות הילד. איכות הסטודיו, כמות הרקעים, אביזרים ועוגת הסמאש קייק שנעשתה במקצועיות הם גם גורמים חשובים. מי יכול עוד להצטרף לצילומים? אצלנו בסטודיו חלק מצילומי הסמאש קייק מוקצים למשפחה הקרובה - אבא, אמא, אחים - יחד עם התינוק בן השנה. אם נרצה לצרף סבא או סבתא נוכל גם כן באהבה גדולה! היכן אפשר לצלם את הסמאש קייק? אפשר לצלם את צילומי הסמאש קייק בסטודיו אור, בטבע או בבית הלקוח(בתוספת תשלום). מה לובשים בצילומי הסמאש קייק? בגדול לא יותר מדי :) הרעיון הוא שהתינוק יתלכלך כולו. בסטודיו יש לבוש יעודי לסמאש קייק. בצילום המשפחתי מגיעים לבושים מהבית ולכן אין צורך להביא משהו בנוסף לאיך שהגעתם לבושים. הסטודיו מצוייד בבגדים ואביזרים לשני המינים לצילומי גיל שנה ולכן בצילום האישי של הילד/ה אין צורך בלבוש עבור הילד/ה. אפשרי להתייעץ איתי לפני הצילומים ואומר לכם מה המשפחה תלבש בהתאם ללוקיישן בו נצטלם. כמובן שאפשר להביא צעצוע שהילד אוהב ובגדים להחלפה כי הוא הולך להמרח בעוגה טעימה ומתוקה :) העוגה פרווה או חלבית? עוגת הסמאש קייק פרווה.

לסיכום, צילומי סמאש קייק נחשבים לשם דבר וקטגוריה בפני עצמה כיום. היכולת שלנו למצוא את הזמן הנכון עבור התינוק שלנו, להנציח רגעים בלתי נשכחים עם החיוך המתוק והרס עוגת הסמאש, הרצון לגלות ולהבין את הסביבה וכל זאת דרך השתקפות של עדשת המצלמה – יתגבש לידי מזכרת מופלאה ונהדרת למשך שנים רבות רבות קדימה.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page